بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان
این بیمهنامه هرگونه خسارت وارد به سازههای اصلی و جانبی ساختمان ناشی از طراحی غلط (خلاف استانداردها، قوانین و مقررات، انجام محاسبات نادرست و …)، مواد یا مصالح معیوب و اجرای نادرست کار (اجرای ضعیف یا نادرست توسط پیمانکار یا مجری در بخشهای استراکچرال، مکانیکال یا الکتریکال) که درطی اعتبار بیمهنامه به بیمهگر اعلام میشود و در زمان اتمام عملیات ساختمانی و ابلاغ گزارش تأیید بازرس فنی بیمهگر، آشکار نشده باشد در برمیگیرد.
این بیمهنامه هرگونه خسارت وارد به سازههای اصلی و جانبی ساختمان ناشی از طراحی غلط (خلاف استانداردها، قوانین و مقررات، انجام محاسبات نادرست و …)، مواد یا مصالح معیوب و اجرای نادرست کار (اجرای ضعیف یا نادرست توسط پیمانکار یا مجری در بخشهای استراکچرال، مکانیکال یا الکتریکال) که درطی اعتبار بیمهنامه به بیمهگر اعلام میشود و در زمان اتمام عملیات ساختمانی و ابلاغ گزارش تأیید بازرس فنی بیمهگر، آشکار نشده باشد در برمیگیرد.
استثنائات بیمهنامه
1.جنگ، واکنشهای هستهای
2.خرابکاری، اعمال عمدی بیمهگذار یا ذینفعان و یا نمایندگان آنها
3.انفجار، آتشسوزی، زلزله، نشست زمین، رانش زمین، سیل، طوفان، صاعقه
4.خسارات ناشی از ساختمانها یا تأسیسات مجاور
5.فرسودگی، تغییر رنگ، ترکهای سطحی، خسارات ناشی از تغییرات و اضافات و …
سرمایه مورد بیمه
1.ارزش کارهای بنا: مبلغ کل برآورد انجام کار برای احداث سازههای اصلی و جانبی ساختمان
2.ارزش سایر کارهای ساختمانی: ارزش سایر کارهای انجام شده مانند محوطهسازی، احداث جادههای مورد نیاز، آبنما، مخازن آب، پل سوارهرو یا پیادهرو.
3.هزینه پاکسازی و برداشت ضایعات
4.هزینههای حرفهای
مشاوره رایگان
مشاوران ما آماده مشاوره رایگان در ضمینه های صدور و پرداخت خسارت هستند.تلفن را بردارید و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. همچنین میتوانید با تکمیل فرم ذیل از مشاوران ما بخواهید با شما تماس بگیرند.
راهنمای خرید
1.مراجعه به شعب و یا یکی از نمایندگان سراسر کشور
2.تکمیل فرم پیشنهاد
3.اعلام حقبیمه
مدارک مورد نیاز صدور
1.تکمیل فرم پیشنهاد
2.ارائه مدارک شناسایی بیمهگذار و یا مدارک شرکت حقوقی بیمهگذار (کد اقتصادی و شناسه ملی)
دریافت خسارت
بر اساس شرایط عمومی بیمه عیوب اساسی و پنهان ساختمان بیمهگذار ملزم است حداکثر ظرف مدت 14 روز از زمان وقوع حادثه بصورت نامه کتبی و یا تکمیل فرم اعلام خسارت، اقدام و آن را به شعبه محل صدور بیمهنامه تحویل داده و رسید دریافت نماید .
مراحل پیگیری خسارت
- اعلام خسارت و تحویل مدارک به شرکت بیمه جهت هماهنگی لازم برای بازدید از موردبیمه خسارت دیده
- بررسی پرونده و تعیین میزان خسارت مشمول تعهدات بیمهای و اعلام نتیجه به بیمهگذار محترم
3.تحویل رضایتنامه مورد تایید شعبه و دریافت حواله خسارت
4.درصورت عدم رضایت و اعتراض بیمهگذار، ارائه نامه اعتراض به شعبه با شرح دلایل و مدارک مربوطه
خرید آنلاین بیمه
هر جا که هستی به راحتی، هر بیمه نامه ای که خواستی آنلاین بخر...!
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.