بیمه مسئولیت مدنی
اگر شخصی عمدا یا در نتیجه بیاحتیاطی، لطمهای وارد کند به جان، مال یا سلامتی یا هر حق دیگری که قانون برای افراد ایجاد کرده، و آن لطمه باعث ضرر مادی یا معنوی دیگر شود، آن شخص مسئول پرداخت خسارت عمل خود است. وقتی کسی مسئول شناخته شود و مجبور به جبران آن صدمه شود، عملاً باید از دارایی خود آن خسارت را پرداخت کند. اگر زیانزننده، توانایی پرداخت خسارت به زیاندیده را نداشته باشد، در این هنگام، بیمه مسئولیت این ناتوانی را جبران میکند و هزینه را پرداخت میکند.
اگر شخصی عمدا یا در نتیجه بیاحتیاطی، لطمهای وارد کند به جان، مال یا سلامتی یا هر حق دیگری که قانون برای افراد ایجاد کرده، و آن لطمه باعث ضرر مادی یا معنوی دیگر شود، آن شخص مسئول پرداخت خسارت عمل خود است. وقتی کسی مسئول شناخته شود و مجبور به جبران آن صدمه شود، عملاً باید از دارایی خود آن خسارت را پرداخت کند. اگر زیانزننده، توانایی پرداخت خسارت به زیاندیده را نداشته باشد، در این هنگام، بیمه مسئولیت این ناتوانی را جبران میکند و هزینه را پرداخت میکند.
بیمههای مسئولیت مدنی گوناگون و متعددند و همراه با گسترش فعالیتهای اقتصادی، رشد و توسعه اقتصادها، پیچیدهتر و مرکبتر شدن ارتباطات، احتمالاً تنوع و شمار آنها بیشتر میشود.
مسئوليت مدني پیمانکاران پروژههای ساختمانی در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران و ناجيان غريق استخر
مسئوليت مدني حرفهاي بازرسي فني و نظارت
مسئوليت مدني دارندگان ماشينآلات ساختماني، راهسازي و کشاورزي در قبال اشخاص
مسئوليت مدني مدير رستوران در قبال مراجعان و مشتريان
مسئوليت مدني مديران تورهاي سياحتي، زيارتي، تفريحي و اردوهاي دانشآموزي در قبال استفادهکنندگان
مسئوليت مدني حرفهاي مهندسان ناظر
مسئوليت مدني مديران مجتمعها و مراکز آموزشي
مسئوليت مدني مديران مجموعهها و سالنهاي ورزشي در قبال تماشاچيان
مسئوليت مدني تعميرگاههاي خودرو
مسئوليت مدني در قبال بازديدكنندگان
مسئوليت مدني مديران مالي
مسئوليت مدني ناشي از بازسازي ساختمانهاي مسكوني و تجاري در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني حرفهاي مهندسان مجري
مسئوليت مدني مهندسان محاسب
مسئوليت مدني برگزاركنندگان مسابقات در قبال شركتكنندگان
مسئوليت مدني شركتهاي نصب و نگهداري تابلوهاي تبليغاتي و ماكتها در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران فروشگاهها در قبال مراجعان و اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران گرمخانهها در قبال استفادهكنندگان و مراجعان
مسئوليت مدني مديران مجموعههاي فرهنگي، ورزشي و تفريحي در قبال مراجعان و استفادهكنندگان
مسئوليت مدني حرفهاي طرح مخصوص
مسئوليت مدني مديران سالنها در قبال مراجعان و ميهمانان
مسئوليت مدني نصب كيتهاي دوگانهسوز نفت سفيد و بنزين APK
مسئوليت مدني مديران و برگزارکنندگان مراسم گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي
مسئوليت مدني در مقابل کارکنان و اشخاص ثالث براي شناورهاي صيادي
مسئوليت مدني محيطبانان در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران مجموعه ورزشي در قبال ورزشکاران و تماشاچيان
بيمه حوادث ناشي از برق مشترکان خانگي شهري و روستايي صنعت برق
مسئوليت مدني آرايشگاهها در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت حرفهاي ارزياب خسارت بيمهاي
مسئوليت مدني مراکز تجاري و اداري در قبال اشخاص ثالث به تبع بيمهنامه آتشسوزي
مسئوليت مدني نصب کيتهاي گازسوز وسائط نقليه موتوري
مسئوليت مدني حرفهاي دفاتر پيشخوان دولت
بيمه حوادث ناشي از مشترکان تجاري شهري و روستايي صنعت برق
بيمه حوادث ناشي از مشترکان خانگي شهري و روستايي صنعت برق
مسئوليت حرفهاي مسئولين فني و فروشگاههاي نهادهاي کشاورزي (سموم)
مسئوليت مدني مديران مراکز ترک اعتياد
مديران مراکز توانبخشي در قبال مددجويان
مسئوليت مدني مستاجر در قبال موجر
مسئوليت مدني در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت هيئت امناي مساجد در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت حرفهاي مهندسان ناظر گاز
مسئوليت مدني مديران اقامتگاه در قبال استفادهکنندگان
مسئوليت مدني مدير/ هيئت مديره ساختمان
مسئوليت مسئولان و مجريان امر واگذاري
مسئوليت مدني برگزاركنندگان عزاداري در قبال دستاندركاران و اشخاص ثالث
مسئوليت حرفهاي مهندسان ناظر برق
مسئوليت مدني نگهبانان مسلح بانكها در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني برگزاركنندگان همايشها در قبال ميهمانان و مراجعان
مسئوليت حرفهاي مهندسان طراح، محاسب و ناظر ساختماني
مسئوليت مدني در قبال اشخاص ثالث و مراجعان شركتهاي دولتي و خصوصي
مسئوليت مدني در قبال استفادهكنندگان فضاي سبز
مسئوليت مدني دارندگان قايق موتوري در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني برگزاركنندگان مسابقات در قبال تماشاچيان و اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران خوابگاههاي دانشجويي
مسئوليت مدني مهندسان طراح
مسئوليت مدني مديران معدن در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران استراحتگاههاي ساحلي در قبال استفادهكنندگان
مسئوليت مدني در قبال استفادهكنندگان از پلهبرقي
مسئوليت مدني كارفرما در مقابل پيمانكاران
مسئوليت مدني ناشي از آتشسوزي اماكن تجاري، صنعتي، خدماتي در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني جامع شهرداري در قبال شهروندان
مسئوليت مدني مديران توقفگاه خودرو (پارکينگها) در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مديران مهدکودکها
مسئوليت تضمين کيفيت محصولات توليدي ناشي از عدم کيفيت آن
مسئوليت مدني مديران مجموعهها و سالنهاي ورزشي در قبال استفادهکنندگان از مجموعه ورزشي
مسئوليت مدني مديران هتلها و واحدهاي اقامتي در قبال مسافران
مسئوليت مدني در قبال اشخاص ثالث ناشي از فعاليتهاي عمراني، توليدي، صنعتي، خدماتي و اداري
مسئوليت مدني توليدکنندگان کالا در قبال مصرفکنندگان
مسئوليت مدني دارندگان آسانسور در قبال استفادهکنندگان (مسئوليت نصب، توليد، تعمير و نگهداري)
مسئوليت مدني مديران شهربازي در قبال مراجعان و استفادهکنندگان از مجموعه
مسئوليت مدني به بيمه آتشسوزي منازل مسکوني در قبال اشخاص ثالث
مسئوليت مدني مسئولان فني بيمارستان/ کلينيک/ درمانگاه
مشاوره رایگان
مشاوران ما آماده مشاوره رایگان در ضمینه های صدور و پرداخت خسارت هستند.تلفن را بردارید و سوالات خود را از مشاوران ما بپرسید. همچنین میتوانید با تکمیل فرم ذیل از مشاوران ما بخواهید با شما تماس بگیرند.
راهنمای خرید
شرایط خرید بیمهنامه و پوششهای قابل ارائه در این نوع بیمهنامه، متنوع است؛ از همین رو، بیمهگذاران میتوانند به یکی از شعبهها و نمایندگان شرکت بیمه دی مراجعه کنند و با طی مراحلی که در ادامه ذکر میشود، بیمهنامه مورد نیاز خود را بخرند.
مراحل صدور بیمهنامه مسئولیت مدنی به هنگام مراجعه بیمهگذار به واحــد صدور تا تحویل بیمهنامه:
- درخواست کتبی و تکمیل فرم پرسشنامه (پیشنهاد): مشتری درخواست کتبی خود را به همراه فرم پیشنهاد که شخص بیمهگذار یا نماینده قانونی وی، به طور دقیق مطالعه و تکمیـل کرده است، به اداره صـدور بیمـهنامهها تحویل میدهد.
- بازدید: باتوجه به ماهیت موضوع بیمهنامه، اگر نیاز باشد، کارشناسان بازدید اولیه را انجام میدهند.
- اعلام حقبیمه: پس از تکمیل فرم پرسشنامه، واحد صدور میبایست بر اساس اطلاعات اعلام شده در فرم مذکور و تعهدات درخواستی، حقبیمهای را که به عهده بیمهگذار است، به وی اعلام کند.
- تحویل بیمهنامه به بیمهگذار: بیمهگذار پس از واریز مبلغ حقبیمه و تحویل فیش واریزی به واحد صدور، بیمهنامه را دریافت میکند.
دریافت خسارت
این بیمهنامه خسارات جانی و مالی و هزینههای پزشکی وارد به زیاندیدگان را شامل میشود؛ به همین دلیل برای تشکیل پرونده خسارت، میبایست خسارت وارده به صورت مکتوب یا الکترونیکی به یکی از شعبههای بیمه دی یا نمایندگان شرکت اعلام شود.
مراحل پرداخت خسارت
- اعلام خسارت بیمهگذار به صورت کتبی
- تحویل مدارک مورد نیاز هر خسارت با توجه به ماهیت خسارت
- بررسی پرونده توسط کارشناسان بیمه دی و تطابق موضوع خسارت با شرایط بیمهنامه
- صدور حواله خسارت جهت پرداخت خسارت
خرید آنلاین بیمه
هر جا که هستی به راحتی، هر بیمه نامه ای که خواستی آنلاین بخر...!
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.